torek, 3. februar 2009

Včasih se človek vpraša, če ima prave prijatelje. Ne tiste, ki te pokličejo le kadar rabijo uslugo. Tiste, ki jokajo s teboj, ko se ti sesuje cel svet in tiste, ki se smejijo s teboj, kadar si srečen in v njihovem smehu ni niti pikice nevoščljivosti. Dandanes je vse manj takšnih ljudi, na katere se lahko resnično zaneseš.Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.

5 komentarjev:

  1. Na žalost se morm strinjat s tem. =/

    OdgovoriIzbriši
  2. to je bil v bistvu začetk mojga spisa na cankajevmu tekmovanju. naslov je biu pa ali me res spremljajo na moji poti? tko da...

    uživi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo! Spoštujem te. Jaz kej takega ne bi bil sposoben napisat! <3

    OdgovoriIzbriši