četrtek, 11. december 2008

Kdaj ste zadnjič storili kaj prvič?

Čaw,
evo končno ena izmed blogerjev. Čist na sveže. Nism glih najbolj za tehniko pa računalnike, ampak sem se vseeno odločila, da se moderniziam in si naredim svoj blog. Pa sem si za prvo temo na mojemu blogu izbrala stvari, ki jih počnemo prvič. Ker je glih tole moj prvi blog pa tko.
Že lea nazaj sem njekje slišala vprašanje:Kdaj ste zadnijč naredili kaj prvič? Kasnej sem se to vprašala še kar nekajkrat. Najbolj mi je pri tistih stvareh, ki jih naredimo prvič všeč to, da tega "prvič" nikoli ne moreš ponoviti. Le enkrat greš prvič v šolo, le enkrat prvič hodiš, se voziš s kolesom in še bi lahko naštevala. Je pa zlo dober očutek, ko narediš nekaj kar ti je všeč in si si že dolgo želel, prvič. Probejte kdaj. Včasih se je fajn vprašat to yprašanje. Na nisi skos na istem nivoju. Preiskušanje novih stvari je cool. Vprašte se kdaj kdaj ste zadnjič naredil kaj prvič? Pa če je blo to že dolgo nazaj najdte nove cilje, izzive. Ker poskusit ni greh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar